تبليغات اينترنتي

table

مشاوره با ما رایگان است!

476  29  476 (021)
 939  44  322 (031)

تبليغات

ويكي پديا: تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولید کننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

آگهی به مطالبی گفته می شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می گردد. آگهی ها می توانند چاپی و یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می توانند به دو گروه دولتی و غیر دولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه هایی از آگهی های دولتی هستند [۱].


  مشاوره تبلیغات
شامل یک فرآیند علمی است که از تحقیقات و پژوهش آغاز می شود و پس از طی مراحل تحلیلی به ارائه راهکار منجر می شود. بنابراین مشاوره تبلیغات بر خلاف رویه مرسوم امروزه که منجر به سواستفاده برخی افراد غیر متخصص از آن شده است فقط به معنای سخن گفتن و در باغ سبز نشان دادن به مشتریان نیست. بلکه یک مشاوره موثر تبلیغات وظیفه شفاف کردن ذهن سازمان را با توجه به داده های آماری ، تحلیل های علمی  و مشاهدات عینی و تجربی بر عهده دارد.


ترنج به عنوان یک مركز مشاوره تبلیغاتي ، خدمات خود را  مبتنی بر تحقیقات و شناخت از بازار و شیوه های بازاریابی ارائه نموده و در تدوین برنامه های تبلیغاتی خود از همکاری اساتید برجسته جهان نیز بهره می گیرد تا علاوه بر اثربخشی تبلیغات سازمان شما از طریق راه حلهای هوشمندانه و خلاق ، ضمن بهبود ارتباطات شما با بازار هدف در جهت افزایش فروش و ترغیب مخاطبان به خرید و تبدیل آنها به مشتری ، نقشی متفاوت و بسزا ایفا می نماید  

خدمات بخش مشاوره تبلیغات


 - تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان (گذشته ، حال ، آینده )
 - تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمان
 - تدوین کمپین تبلیغاتی
 - نظارت بر عملکرد ، هزینه و طمان اجرایی کلیه پیمانکاران تبلیغاتی در تولید و رسانه
 - تشکیل کمیته تبلیغات سازمان و تنظیم صورت جلسات مرتبط با وظایف آن
 - شرکت در جلسات اتاق فکر
 - تشکیل گروه خلاقیت و تولید ایده
 - رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و پیش بینی و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی
 - طراحی پیام‬
 - طراحی هویت رسانه ای
 - نظارت و ارزیابی مجریان و شرکت های تبلیغاتی طرف سازمان‬
 - ارزیابی رسانه ای‬
 - پیاده سازی سیستم جامع تبلیغاتی
 - تشکیل تیم تبلیغات در سازمان‬ سامان دهی ، سیستم ها ، رسانه ها و فعالیت های تبلیغاتی‬
 - طراحی روابط عمومی کارآمد و اثربخش و یکپارچه سازی ابزارهای متنوع تبلیغات در جهت اطلاع رسانی و متقاعد ساختن مشتریان به استقبال از محصولات و خدمات‬
 شناسایی ترکیب مطلوبی از رسانه ها‬ (media mix) ‫برای انتقال پیام‬ .