ویدیو مارکتینگ جذابترین روش انتقال محتوا برای بازاریابی کسب و کار جایگزین تولید محتوا به روش متنی می شود

راهکارهای متفاوتی که امروزه جای خود را به متن داده است را بررسی می کنیم. هنگامی که یک برنامه کاربردی جدید یا تکنولوژی جدید آماده انتشار می گردد. همراه با تست برنامه باید به محتوای داخل آن برنامه هم توجه نمود. محتوا هویت هر برنامه است که در هر لحظه باید مورد توجه تولیدکنندگان اپلیکیشن باشد. یکی از اختراعهای دنیای بازاریابی ، اخیرا استفاده از ویدیو مارکتینگ یا بیان محتوا به وسیله ی ویدیو می باشد. ۲۰ایده مختلف از ویدیو مارکتینگ در معرفی هر کسب و کاری در ادامه توضیح داده شده است. مزیتی که ویدیو مارکتینگ نسبت به تولید ... ادامه مطلب »

خبر جالب از استفاده تولید محتوا با تکنولوژی های جدید در برندهای هوشمند( Smart Brands )

پنج شرکت موفق از تکنولوژی های جدیدی( بات ها bots و دستیارهای مجازی Virtual Assistance ) برای تولید محتوایشان استفاده می کنند. این روزها برای رفتن به مسافرت ، لیستی برای لوازم ضروری و مورد احتیاج در مسافرت تهیه می کنیم . یکی از این لوازم غیر ضروری ولی در عمل ضروری ، گجتهای (Gadgets) تکنولوژی است. گشت و گذار در اینستاگرام ، بازی های انجام شده با این وسایل جذابیت بسیار زیادی همراه با سرگرمی فراوان برای هر یک از ما به ارمغان می آورد . با تفکر در جذابیت این وسایل برای تک تک افراد می توان به ... ادامه مطلب »

رقابت سئو کارها برای بهینه تر نمودن سایتتان در قالب ۴ نوع سئو مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

سئو یا همان بهینه سازی وب سایت از انواع مختلفی تشکیل شده است که در این مقاله آنها را برای شما دوستان توضیح خواهم داد. سئوی داخلی یا همان درون صفحه که به آن on- page هم می گویند : اقداماتیست که طراح وب سایت از تعیین دامنه وهاست مناسب تا پیاده سازی سایت به شکل بهینه از طریق کد نویسی و طراحی قالب در درون صفحات وب انجام می دهد. در حالیکه سئوی خارجی یا page off : شامل استاندارد سازی پارامترهای خارجی یک سایت از جمله دریافت لینک از سایتهای معتبر که مرتبط با موضوع کسب و کار ... ادامه مطلب »

اشکال مرموز

در طراحی وب سایت مراقب اشکال هندسی مرموز باشید!!! آشنایی با قواعد ژستالت برای طراحی: کلمه ی ژستالت ( gestalt ) کلمه ای آلمانی به معنی شکل و فرم می باشد و به اوایل قرن ۲۰ با شکل گیری و اقدامات فیلسوفان در این زمینه بر می گردد. چهار خصوصیت در قواعد ژستالت عبارتند از: ظهور و شکل گیری یک تصویر:بشر برای شناسایی یک تصویر طرحی کلی آن تصویر را به خاطر می سپارد. سپس تصویر به خاطر سپرده را با ذهنیت خود از آن تصویر وفق و در آخر جزئیات آن را بررسی خواهند کرد. اصلاح کردن اشکال: مغز ... ادامه مطلب »

اپلیکیشن های بومی چیست؟

به برنامه های کاربردی طراحی شده با یک زبان برنامه نویسی همانند زبانswift یا objective c برای طراحی اپ های ios و جاوا برای سیستم عامل اندروید و#c برای ویندوز فون برروی پلتفرم ها و دستگاههای خاص برنامه های native یا به اصطلاح بومی گفته می شود. دلیل این نام گذاری این است که اپلیکیشنهای نوشته شده بر روی یک سکو ( platform ) خاص از ویژگی های سیستم عامل و برنامه های نصب شده برروی آن پلتفرم بهره مند شده و با آنها در تعامل هستند. این قبیل برنامه ها در دو نوع آنلاین و آفلاین برای یک دستگاه ... ادامه مطلب »

آیا با مفهوم گوگل آنالیتیک آشنا هستید؟

  گوگل آنالیتیک ابزاری رایگان توسط گوگل برای تجزیه وتحلیل وب سایتتان طراحی شده است . پیگیری وگزارش دادن ترافیک وب سایتها را بررسی خواهد کرد . این ابزار بهترین و مهمترین وب سایتهای موجود در اینترنت را مورد بررسی قرار می دهد. کاربردهای گوگل آنالیتیک عبارتند از: شناسایی نمودن بازدید کننده های وب سایتتان اطلاعاتی همچون رده سنی، جنسیت، علایق بازدید کننده های وب سایت را نشان می دهد. از چه طریقی بازدید کننده ها به وب سایت شما هدایت شده اند. ایمیل تبلیغاتی، مقالات منتشر شده، سایت های تبلیغاتی… کدام و کدام از این گروهها بیشتر توانایی معرفی ... ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا چیست؟

مارکتینگ به شکل سنتی روز به روز تاثیرات خود را ازدست می دهد. به گونه ای که بازاریاب ها به فکر جدیدی برای معرفی محصولات افتادند. به همین منظور استراتژیک خلق و توزیع محتوای منسجم برای جذب و حفظ نمودن مخاطبین پا به عرصه ی میدان گذاشت. با این روش، ارائه ی مستقیم محصولات و سرویس ها به مشتری جای خود را به تولید محتوای سودمند متناسب با نقطه نظر فروشنده ها و مشتریان داده است. امروزه، برندهای معروف دنیا همچون سیسکو، مایکروسافت، فروشگاه ها و مشاغل دیگراز این شیوه برای معرفی کالاها استفاده می کنند. سه دلیل اصلی برای ... ادامه مطلب »