خانه » بهینه سازی وب سایت و سئو » رقابت سئو کارها برای بهینه تر نمودن سایتتان در قالب ۴ نوع سئو مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

رقابت سئو کارها برای بهینه تر نمودن سایتتان در قالب ۴ نوع سئو مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

1x1.trans رقابت سئو کارها برای بهینه تر نمودن سایتتان در قالب 4 نوع سئو مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

سئو یا همان بهینه سازی وب سایت از انواع مختلفی تشکیل شده است که در این مقاله آنها را برای شما دوستان توضیح خواهم داد.

سئوی داخلی یا همان درون صفحه که به آن on- page هم می گویند : اقداماتیست که طراح وب سایت از تعیین دامنه وهاست مناسب تا پیاده سازی سایت به شکل بهینه از طریق کد نویسی و طراحی قالب در درون صفحات وب انجام می دهد. در حالیکه سئوی خارجی یا page off : شامل استاندارد سازی پارامترهای خارجی یک سایت از جمله دریافت لینک از سایتهای معتبر که مرتبط با موضوع کسب و کار شما و یا فعالیتهای مداوم در شبکه های اجتماعی، همچنین به اشتراک گذاری مقالات و مطالب مرتبط سایت با کاربران اینترنتی است. باید این نکته را در نظر داشت هنگامی سئوی سایت شما بهتر می شود که همراه با سئوی داخلی، سئوی خارجی هم در راستای آن مورد توجه و بررسی قرار گیرد. به عبارتی دیگر این دو مکمل هم در بهینه سازی سایت شما خواهند بود.

1x1.trans رقابت سئو کارها برای بهینه تر نمودن سایتتان در قالب 4 نوع سئو مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.طبق دسته بندی دیگر انواع بهینه سازی و ارتقا سایت به دو گروه کلاه سفید و سیاه به شرح زیر تقسیم بندی می شوند:

سئو سازی سایت از طریق استراتژی های اصولی و قانونی تعیین شده توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، بینگ و غیره را سئو کلاه سفید( White Hat SEO )می گویند. مثال هایی از جمله پیشنهاد محتوای با کیفیت و سرویس ها، بار گذاری سریع سایت، سازگاری سایت در نمایش در دستگاه های همراه، استفاده از توضیحات و متاتگ های غنی شده به وسیله کلمات اصلی و قدرتمند، سئو از نوع کلاه سفید و برخلاف آن خرید لینک ها و یا تکنیک های فریب دادن گوگل و موتورهای جستجو به جای راه حل های قانونی، برای قرار گیری در جایگاه بهتر موتورهای جستجو را سئو کلاه سیاه ( Black Hat SEO ) می نامند. اگر کاربران در قسمت توضیحات توضیح ولینک غیر مرتبط با موضوع که همان کامنت اسپم ( comment spam ) بوده را قرار دهند ویا از صفحه پل( doorway ) که از نظر محتوا ارزش چندانی نداشته و برای انتقال کاربر از صفحه ای به صفحه ی دیگر که هیچ ارتباطی به عبارت مورد جستجو ندارد استفاده شود از قبیل موارد تکنیک سئو کلاه سیاه می باشد. به دلیل تکامل و رشد الگوریتم های گوگل این اقدامات بسیار پر مخاطره و کمتر کار می کنند.  به هر حال ره صد ساله را یک شبه طی کردن مشکلات خودش را دارد.

تهیه شده توسط : مرضیه واعظ (کارشناس دپارتمان تولید محتوای ترنج)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


− یک = 1

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>