خانه » تولید محتوای دیجیتال » بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

مارکتینگ به شکل سنتی روز به روز تاثیرات خود را ازدست می دهد. به گونه ای که بازاریاب ها به فکر جدیدی برای معرفی محصولات افتادند. به همین منظور استراتژیک خلق و توزیع محتوای منسجم برای جذب و حفظ نمودن مخاطبین پا به عرصه ی میدان گذاشت. با این روش، ارائه ی مستقیم محصولات و سرویس ها به مشتری جای خود را به تولید محتوای سودمند متناسب با نقطه نظر فروشنده ها و مشتریان داده است. امروزه، برندهای معروف دنیا همچون سیسکو، مایکروسافت، فروشگاه ها و مشاغل دیگراز این شیوه برای معرفی کالاها استفاده می کنند.

سه دلیل اصلی برای استفاده از بازاریابی محتوا:

  • افزایش فروش محصولات
  • صرفه جویی در هزینه ها ی تبلیغات، رفت و آمد و …
  • دست پیدا نمودن به آمار دقیق تر از مشتریان دائم محصولات

محتوا حال و آینده ی بازاریابی می باشد. محتوای انتخاب شده برای سازمانها می بایست در ارتباط با معرفی محصولات باشد. هرمحتوای بی ارزشی در این بازاریابی جایگاهی ندارد. به همین منظورمحتوا باید در راستای کسب و کار شما باشد نه چیزی جدای از کسب و کار شما.

بازاریابی محتوا بدون محتوای مناسب عملا غیر ممکن است 

  • بازاریابی سوشیال مارکتینگ : استراتژی بازار یابی محتوا قبل از استراتژی سوشیال مارکتینگ می آید.
  • سئو: موتور های جستجو به مشاغلی که محتوای با کیفیت و منسجم ارائه می دهند پاداش می دهد.
  • استراتژی محتوا: یکی از مهمترین قسمتهای استراتژی بازار یابی محتوا است.
  • بازاریابی داخلی:کلیدی برای هدایت کردن ترافیک های داخلی و رهبری آن محتواست.
1x1.trans بازاریابی محتوا چیست؟

نمودار روند تولید محتوا

برای موثر بودن بازار یابی محتوا، داشتن یک استراتژی سند شده در رابطه با بازار یابی محتوا لازم و ضروری می باشد.

مشتری چه انتظاری از بازاریابی و تولید محتوای شما دارد؟

برای پاسخ دادن به این سوال نگاهی اجمالی به راه حل های زیر می اندازیم:

  • ابتدا مفهوم تولید محتوا و درک آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
  • احتیاج به یک استراتژی محتوا خواهیم داشت.
  • جستجو برای مثال در دنیای واقعی برای تولید محتوا
  • آیا توانایی برای تولید محتوا را دارید؟
  • تیم مشاوره موفق برای دادن پندها و نصیحت های لازم به شما ازاهمیت بسزایی برخوردار است.

در نتیجه با رشد روز افزون تکنولوژی درهمه مشاغل ازکوچک تا کسب و کارهای بزرگ بازاریابی محتوا، راهی مطمئن برای ارائه ی محصولات در سراسر دنیا با کمترین هزینه ی ممکن برای سرویس گیری مشتریان میباشد. به همین جهت پرداختن به این مساله و جمع آوری هرگونه اطلاعات مفید در رابطه با آن خالی از لطف نیست .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


دو + = 4

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>