خانه » تولید محتوای دیجیتال » سلام موتورهای جستجو به بازاریابی محتوا

سلام موتورهای جستجو به بازاریابی محتوا

باید این را بپذیریم که دیگر عمر تبلیغات اینترنتی و بنر رو به اتمام است و آمار کاهش کلیک به این لینک ها روز به روز در حال کاهش است.چراکه دیگر کسی علاقه ای به خواندن تبلیغات ندارد، مردم چیزهایی را می خوانند که جلبشان کنند.
از طرفی موتورهای جستجو نیز بیشترین تمرکز خود را بر روی محتوای ارزشمند قرار داده اند، محتوایی ارزشمند و همسو با موتورهای جستجو، چراکه موتورهای جستجو زمانی که وب سایت را بررسی می کنند، در واقع مطالب آن سایت را می خوانند و به دنبال مقالات و محتوای باکیفیت می باشند.
آنها رتبه خود را به سایت هایی می دهند که محتوایی متناسب با عبارت جستجو باشد .

1x1.trans سلام موتورهای جستجو  به بازاریابی محتوا
حال زمان آن رسیده که با بازاریابی محتوا مخاطبین خود را به وجد آوریم ، فراموش نکنیم که بازدیدکنندگان ما ربات نیستند پس برای نیاز آنان باید ارزش قائل شویم، هدف از تولید محتوا رضایتمندی مخاطبان است که یکی از نتایج آن سوددهی  در کسب و کار است.
افراد حاضر در اینترنت انتظار دارند مقالاتی مطابق با نیازشان را دریافت کنند، حال اگر وارد یک وب سایت شوند با دیدن مقاله موردنظر خود، برند و نام تجاری آن وبسایت را نیز به خاطر می سپارند، در واقع وب سایت با ایجاد یک محتوای علمی و مناسب با نیاز بازدیدکنندگان، می‎تواند به صورت هوشمندانه‎ای‎ به تبلیغات محصولات خود بپردازد.
اهداف تولید محتوا مناسب :
-    مهمترین هدف از تولید یک محتوا باید منجر به مصرف توسط کاربر نهایی و افزایش آگاهی آنان شود.
-    در پی ایجاد یک محتوای مناسب ، افزایش ترافیک وب سایت نیز انتظار بی جایی نیست.

فراموش نکنیم هیچ گاه نباید با چندین بیان مختلف به بهانه محتوا تازه، موتورهای جستجو را فریب دهیم چرا که این امر موجب نارضایتی کاربران و ریزش بازدید خواهد شد.

 

دپارتمان تولید محتوای الکترونیکی/زهرا ابرقوئی نژاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× شش = 6

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>