خانه » تولید محتوای دیجیتال » ویدیو مارکتینگ جذابترین روش انتقال محتوا برای بازاریابی کسب و کار جایگزین تولید محتوا به روش متنی می شود

ویدیو مارکتینگ جذابترین روش انتقال محتوا برای بازاریابی کسب و کار جایگزین تولید محتوا به روش متنی می شود

راهکارهای متفاوتی که امروزه جای خود را به متن داده است را بررسی می کنیم.
هنگامی که یک برنامه کاربردی جدید یا تکنولوژی جدید آماده انتشار می گردد. همراه با تست برنامه باید به محتوای داخل آن برنامه هم توجه نمود. محتوا هویت هر برنامه است که در هر لحظه باید مورد توجه تولیدکنندگان اپلیکیشن باشد.
یکی از اختراعهای دنیای بازاریابی ، اخیرا استفاده از ویدیو مارکتینگ یا بیان محتوا به وسیله ی ویدیو می باشد.
۲۰ایده مختلف از ویدیو مارکتینگ در معرفی هر کسب و کاری در ادامه توضیح داده شده است.
مزیتی که ویدیو مارکتینگ نسبت به تولید محتوا به روش های دیگر دارد این است که ویدیو مارکتینگ قادر به اجرا شدن در هر پلتفرمی از جمله یوتیوب ( YouTube )، شبکه های اجتماعی ( social media ) ، موتورهای جستجو ( search engine ) است.

در سطح شروع باید به موارد زیر توجه نمود :

شروع کننده ( beginners ):

  • پیغام کوتاه تشکر به مشتریان جدید یا مشتریانی که بیشترین خرید را از شما داشته اند.
  • فیلمبرداری به صورت دمو ( demo ) از محصولات
  • ساخت یک گیف ( GIF ) انیمیشن شده از نحوه کارکردن ابزار و محصولات
  • تهیه ی فیلم ۱۵ ثانیه ای از مشتریانی که محصول شما را خریداری کرده اند تا بتوان نظریات آنها را برای تست محصول جمع آوری نمایند .

در سطح متوسط یا مرحله میانی( intermediate ):

  • فیلمهای بیشتری از تصدیق نمودن مشتریان از محصولات و موارد استفاده آن تهیه کنید.
  • فیلم آموزشی از کارکرد مصولات
  • یک دستورالعمل کوتاه از کمپانی ،اهداف و دید شرکت به وجود آورید.

در سطح پیشرفته :

  • خلق دمو محصولات به طور کلی
  • فیلم از مصاحبه با اعضا کلیدی کمپانی
  • ویدیو با مضمون تماس گرفتن با کمپانی

ایده ها برای خلق ویدیو های زنده ( Live video ) :
در ابتدا شروع:
از فیس بوک ، توییتر برای معرفی خود و کمپانیتان استفاده نمایید.
استفاده از Google Hangouts یا اسکایپ به عنوان یک راه برای تشکر از مشتریان در یک فرصت خاص ( یک سال کار با هم )
در حد متوسط:
یک جلسه  پرسش و پاسخ با کارکنان یا بازدیدکنندگان داشته باشید.
گفت و گوی زنده با یک رهبر، یا رهبر فکری که با مخاطبان شما در ارتباطند.
ویدئو های زنده برای رویدادهای اداری که نشان دادن فرهنگ شرکت و افکار رهبر شماست.
در سطح پیشرفته :

فیلم فروش و جلسه پرسش و پاسخ آزاد به طور همزمان
فیلم “یک روز در دفتر”با یک مدیر اجرایی را در سایت خود قرار دهید.

همه ی موارد فوق فاکتورهای اصلی موجود در تهیه فیلمهایی برای بازاریابی هستند.

چگونه از استراتژی محتوا برای بازاریابی محتوا استفاده کرد :

  • از محتوای تولید شده توسط کاربرها استفاده کنید ( قطعا توضیحاتی که مشتریان از محصول ارائه می کنند از گفتن داستان توسط بازاریابها جذاب تر است ).
  • داستان مشتریان راضی از محصولتان را برای همگان بازگو کنید
  • تشکر از همراهی مشتریان از محصول خود را بکنید.

 

مرضیه واعظ – کارشناس تولید محتوا دپارتمان ترنج

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ هفت = 11

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>