خانه » 2014 » می

بایگانی ماهانه: می 2014

عوامل موثر در تجارت الکترونیک

تجارت الكترونيك

از عوامل موثر در تجارت الکترونیک و همینطور کسب و کارهای اینترنتی می توان به تبلیغات ،برندینگ وبازاریابی اشاره کرد.هریک از این سه مورد سازو کار و روش های اجرایی متفاوتی در کسب و کارهای اینترنتی و یا تجارت های الکترونیکی دارند.اولین و شاید اصلی ترین عاملی که در فروش و موفقیت شما بسیار زیاد موثر است ، توجه به برندینگ می باشد ، انتخاب یک نام مناسب که با کار شما مرتبط باشد یا بتواند المان هایی از فعالیت شما را برای مخاطب یادآوری نماید، ساخت نام و نشانه ی در خور شأن ، گویا و از نظر گرافیکی ... ادامه مطلب »