خانه » 2014 » جولای

بایگانی ماهانه: جولای 2014

انواع مرورگرها

مرورگر وب

کاربران اینترنت با استفاده از نرم افزارهائی موسوم به “مرورگرهای وب ” از اینترنت استفاده می کنند.  هر یک از مرورگرها دارای مزایا و محدودیت های مختص به خود  می باشند که در ادامه به شرح برخی از انها خواهیم پرداخت. فایر فاکس (Firefox) به عقیده ی خیلی از استفاده کنندگان فایرفکس، این مرورگر سریع، ایمن و خوش دست است؛ یعنی کار کردن با منوها و قسمتهای تنظیمی اش بسیار راحت است. بیشتر کارشناسان با مقایسه انواع مرورگرها، فایرفاکس را ایمن تر از IE و با ظاهری مناسب تر از مرورگر اپرا (نگارش رایگانش) دانسته اند. از امکانات فایرفاکس می ... ادامه مطلب »

۵ درس که جام‌ جهانی درباره کارآفرینی به ما آموخت

جام جهاني

در طول یک ماه گذشته تمامی چشم ها به بزرگترین رویداد ورزشی جهان خیره شده بودند. جام جهانی پر از هیجان و انرژی، که به کمک رسانه‌های دیجیتال و اینترنت، علاقه مندان به فوتبال در جهان میلیون‌ها محتوای کوچک و بزرگ برای آن ایجاد کردند. کارآفرینان به راحتی می‌توانند درس‌های زیادی از جام‌جهای و نحوه درگیر کردن طرفداران در آن بیاموزند. در طی این رویداد، FIFA، آژانس‌های تبلیغاتی، تیم‌ها و طرفدارانشان به عنوان یک شریان عظیم اطلاعاتی گرد هم جمع می‌شوند. این ویژگی که تکنولوژی برای جهان امروز بوجود آورده است، موقعیت‌های زیادی را برای کسب و کارهای کوچک و ... ادامه مطلب »

چند توصیه جهت توسعه کسب و کار اینترنتی

online-business-plan

پیش بینی های تجاری نشان دهنده یک انفجار در عالم تجارت الکترونیک است، که نشان می دهد هم اکنون زمان مناسبی برای توسعه کسب و کار اینترنتی است. تعداد بی شماری تاکتیک برای تغذیه یک کسب و کار اینترنتی وجود دارد. اگر تازه شروع کرده اید امروز زمان آن است که از حضور تمام عوامل لازم برای موفقیت در این کار مطمئن شوید. بیایید ۱۰ قدم حیاتی در این زمینه را مرور کنیم. ۱) با دقت مخاطبان آنلاین تان را هدف قرار دهید تجارت الکترونیک به شدت به قابل اطمینان بودن و در دسترس بودن در فضای آنلاین وابسته است. برای ... ادامه مطلب »

۵ راز ایجاد یک وب سایت پر مخاطب

وب سايت برتر

اجازه دهید به صورت شفاف به این نکته اشاره کنیم که طراحی وب سایت همراه با مطالب شگفت انگیز و رتبه موتور جستجو مطلوب، کسب و کار شما را بهبود نخواهد بخشید، اگر بازدید کنندگان شما به اندازه کافی زمان برای خواندن آن ها اختصاص ندهند. اکثر بازدید کنندگان وب سایت در سه تا پنج ثانیه اول متوجه می شوند که آیا آنها می خواهند سایت را ترک کنند و یا مدت زمانی را برای ماندن صرف کنند و تبدیل به کاربران همیشگی و دائم آن وب سایت شوند. ادامه مطلب »

تاثیر مثبت تبلیغات طولانی مدت بر فروش

تبليغات

آیا هنوز هم مانند دهه های پیشین تبلیغات می تواند در ایجاد فروش پایدار و دراز مدت، نقش مهمی ایفا ایفا کند؟ آیا بازار آشفته ای که گوشی های هوشمند بوجود آورده اند، باعث عدم توجه مردم به تبلیغات خواهد شد؟ نقش تبلیغات در فروش برند خود را چگونه ارزیابی میکنید ؟ ادامه مطلب »

مشتریان به تبلیغات شما اعتماد ندارند

دروغ

یک پیام مهم به مدیران بازاریابی: مشتری ها به تبلیغات شما اعتماد ندارند. در واقع ۲۵ % مشتری ها به تبلیغات چاپ شده و حتی خیلی کمتر از این رقم به تبلیغات دیجیتالی اعتماد می کنند. در واقع کارزار های تبلیغاتی هر چقدر هم که خوب باشند، دیگر برش چندانی ندارند. بیایید با این واقعیت روبرو شویم. برند شما با تعاملی که با مشتری دارد تعریف می شود. با وجود تمام تلاشهایی که برای کاتالایز کردن این تعامل ها بواسطه کارزار های تبلیغاتی می کنید، اشخاص بیشتر با برندتان تعامل دارند و ارتباط برقرار می کنند تا با آن پیام ... ادامه مطلب »

چرا برندها از بین می روند ؟

افول برند

بنا بر اعتقاد جیم کالینز مهم نیست که چقدر برند موفقی داشته باشید، چرا که روزی از بین خواهد رفت، اما دلیل واقعی از بین رفتن برند ها چیست؟ طبق تحقیقات جیم کالینز از سال ۱۹۵۵ بیش از ۲۰۰۰ برند در مجله بین‌المللی Fortune500 ثبت شده‌اند ولی تا سال ۲۰۰۸ فقط ۷۱عدد از آن‌ها باقی مانده اند. یعنی ۸۶٪ از برندهای بوجود آمده در طول این بازه زمانی از بین رفته اند. ادامه مطلب »