خانه » 2015 » سپتامبر

بایگانی ماهانه: سپتامبر 2015

مرتکب کدام یک از اشتباهات زیر در شبکه‌های اجتماعی می‌شوید؟

urppl

کاربرد شبکه‌های اجتماعی دیگر یکی از اصول اساسی بازاریابی برای هر کسب‌وکاری هست، در این مطلب هفت اشتباه همراه با راه‌حلی برای آن معرفی‌شده که همواره باید مراقب باشید مرتکب آنها نشوید. ارسال هرزنامه برای مخاطبین اشتراک‌گذاری محتوای تکراری و تبلیغ بیش‌ازحد آنها یا محتوایی که نامرتبط با فعالیت آنها هستند موجب مأیوس کردن مخاطبین شما، از دست دادن تائید مخاطبین و دنبال کنندگان شما می‌شود. حتما توجه داشته باشید که چه نوع محتوایی بیشتر از بقیه موردپسند مخاطبین شما هستند. توجه کنید که در چه ساعتی اغلب فعالیت بیشتری دارند و چه محتوایی از طرف شمارا بیشتر برای دوستان ... ادامه مطلب »

تغییر لوگو گوگل بعد از ۱۶سال

logo-google

غول موتورهای جستجوگر  گوگل که به تازگی تحت نظر شرکت مادر تازه تاسیس آلفابت قرار گرفته است بعد از ۱۶ سال، امروز با تغییر چشمگیری مواجه بود. تا پیش از این و از سال ۱۹۹۹ تا کنون گوگل لوگو خود را به شکلی که همگی با آن آشنا هستیم در معرض دید کاربران قرار داده بود. در این تغییر که کماکان از رنگ های زرد، آبی، قرمز و سبز استفاده می شود کیفیت رنگ ها و سایه ها تا حدی تغییر کرده است اما مهم ترین تغغیر شباهت و همانگی بیشتر با لوگو کمپانی اصلی “Alphabet” است. همچنین حرف e ... ادامه مطلب »

۶ نکته برای داشتن یک گروه پشتیبانی بهتر

support

مدتی است که سیستم پشتیبانی کسب‌وکار های ما وارد مرحله جدیدی شده و دیگر تماس‌های تلفنی به اندازه کافی پاسخگو مشتریان انبوه ما نیستند. رسانه‌های اجتماعی و سیستم های Live Chat دو تا دیگر از ابزار هایی هستند که می‌توانند در این مسیر به کسب‌وکار ها کمک کنند. رسانه‌های اجتماعی این امکان را به شما می‌دهند که با کاربران خود بیشتر در تعامل باشید و همچنین متوجه شوید که با مشکلاتی در استفاده از محصولات و خدمات شما روبه‌رو هستند. از طرفی فوروم ها هم همین امکانات را در قالبی دیگر در اختیار شما می‌گذارند. در این مطلب ما قصد ... ادامه مطلب »

بایدها و نبایدها در اولین تماس تلفنی با یک مشتری بالقوه

تماس

تماس با مشتری‌های بالقوه یکی از وظایف حساسی است که بخش فروش هر کسب‌وکاری در اختیار داشته و در ارتباط گیری با آنها شرایط کمی متفاوت‌تر به حساب می‌آید. در این مطلب قصد دارم کمی در مورد بایدها و نبایدهای اولین تماس تلفنی با یک مشتری بالقوه صحبت کنم که سبب می‌شود حرفه‌ای‌تر عمل کرده و راحت‌تر به هدف خود در ارتباط با مشتری برسید. نبایدها: ۱- در آغاز صحبت نگویید «حالتون خوبه امروز؟»: شروع یک مکالمه با چنین سوالی سبب می‌شود تا مخاطب گمان کند که شما یک بازاریاب تلفنی هستید. ۲- نپرسید «آیا سرتان شلوغ است؟»: مشخصا سر ... ادامه مطلب »

شش راه تولید سریع محتوای با کیفیت

استراتژی محتوا / عصر محتوا ایستگاهی جدید برای قطار توسعه

۱- محتوای استراتژیک فقط ۴۴ درصد از بازاریابان برای تولید محتوا برنامه ریزی دارند. درباره این موضوع فکر کنید، اگر شما به طور دقیق نمی دانید که برای بار اول چه کسی محتوا را بنویسد و یا اینکه چگونه بنویسد، بهتر است به جای این که توده ای از موضوعات مختلف در ذهن خود بپرورانید، یک یادداشت از راهکارهای مختلفی که می توان با آنها تولید محتوای مفید داشته باشید، تهیه کنید مثلا … ادامه مطلب »

۵+۱ نکته خرید با موبایل

MobileShopping

میزان قابل توجه ای از کاربران به خرید از طریق موبایل هایشان رو میاورند.یه سوال جالب مطرح میشه که آیا همان کاربران حاضرند که فرآیند خرید رو تا آخرش با موبایلشان انجام بدهند یا نه؟ (لطفا جوابشو تو کامنت بدین) موضوع جالب توجه اینه که کاربران پروسه خرید رو از طریق وب سایت به اپلیکیشن موبایل ترجیح میدن. اکثر کاربران (۶۱ تا ۸۱%) وب سایت ها را برای مقایسه کالا ،قیمت و تحقیق در مورد کالا رو خیلی راحت و قابل اعتماد میدانند چون محدود به یک منبع خاص نمیشوند. خب حالا چند تا نکته در این مورد رو بررسی ... ادامه مطلب »

۶ دلیل برای اینکه بخواهید کسب و کار خود را آنلاین تبلیغ کنید

بازاریابی آنلاین

تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین به دلایل متعدد نسبت به انواع دیگر تبلیغات در حال رشد سریعتری ست و طی روندی مشخص سهم تبلیغات آنلاین در این صنعت در جهان رو به افزایش است. در زیر به بیان ۶ دلیل برای ارجحیت تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات چاپی و تبلیغات رسانه های دیگر می پرداخته ایم. ۱) مقرون به صرفه بودن در مقایسه با رسانه های چاپی (تبلیغات چاپی) ۲) قابلیت دسترسی اطلاعات شما در تمام جهان ۳) امکان تغییر سریع و آسان اطلاعات ۴) ارتقای ترافیک وبسایت شما و برندسازی سریع و کم هزینه ۵) انعطاف پذیری بی نظیر ... ادامه مطلب »