خانه » 2015 » اکتبر

بایگانی ماهانه: اکتبر 2015

بخش اول / چطور “خدمات ما” را در وب سایت اثربخش بنویسیم؟

آيا من استراتژيست محتوا هستم؟

معمولا زمان زیادی برای انتخاب قالب و هر آنچه که مربوط به طراحی ظاهری وب سایت می شود می گذاریم و از بخش هایی مثل درباره ما و خدمات ما عبور میکنیم، بخش تماس با ما هم که اصلا عبور نمیکنیم و اکثرا با همان اطلاعاتی که طراح وب سایت سلیقه به خرج داده و برای اینکه قالب وب سایت را شخصی سازی شده جلوه دهد در تماس با ما قرار داده است، استفاده می کنیم. ادامه مطلب »

بازاریابی شبکه های اجتماعی / اینستاگرام برای کسب وکار – قسمت سوم

بازاریابی شبکه های اجتماعی / اینستاگرام برای کسب وکار – قسمت سوم

تصویر بسیار گویاتر از نوشته است و ترکیب این دو باهم بهترین ابزار انتقال پیام. اینستاگرام ابزاری است که با تکیه بر تصویر ، نوشته را نیز انتقال میدهد. در اخرین قسمت از سری مطالب اینستاگرام برای کسب و کار به کاربردهای کمتر اشاره شده در اینستاگرام خواهیم پرداخت. چگونه در اینستاگرام مسابقه برگزار کنیم ؟ ادامه مطلب »

بازاریابی شبکه های اجتماعی / اینستاگرام برای کسب وکار ؛ قسمت دوم

بازاریابی شبکه های اجتماعی / اینستاگرام برای کسب وکار ؛ قسمت دوم

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در ایران است که اتفاقا مورد توجه کسب و کارها هم قرار گرفته است. در ادامه نوشتار قبلی در مورد اصول استفاده از اینستاگرام برای بیزینس ها به پستهای ایستاگرامی هم خواهیم رسید. چند تا هشتگ کافی است ؟ ادامه مطلب »

بازاریابی شبکه های اجتماعی/ اینستاگرام برای کسب وکار – قسمت اول

اینستاگرام برای کسب وکار

اینستاگرام از آن دست شبکه های اجتماعی است که جایگاه فعلی آن اصلا قابل پیش بینی نبود. رشد سریع و خریده شدن توسط فیسبوک باعث شده تا محل توجه بسیاری از کسب و کارها برای استفاده به عنوان ابزاری برای برندسازی باشد. در این نوشتار که در دو قسمت خواهد بود، سعی خواهیم کرد تا به اصولی از نحوه کار کردن با اینستاگرام برای بیزینس ها اشاره کنیم. ادامه مطلب »

کانال تلگرام چیست؟

کانال تلگرام چیست

کانال تلگرام چیست؟ چگونه در تلگرام کانال Channel بسازیم؟ اینها سوالاتی است که با اضافه شدن قابلیت کانال در تلگرام بوجود آمده اند. با توجه به ارائه این ویژگی جدید توسط تلگرام به بررسی کامل کانال در آموزش تلگرام پرداخته ایم … ادامه مطلب »

راهکارهای هوشمندانه بزرگان علم بازاریابی محتوا

راهکارهای هوشمندانه بزرگان علم بازاریابی محتوا

ممکن است در هنگام انجام پروژه‌های بازاریابی محتوا با مشکلات بسیاری رو‌به‌رو شوید، راه‌حل‌های هوشمندانه‌ی بزرگان بازاریابی محتوا در مورد این مشکلات چیست؟ در این مطلب درباره ۱۵ نفر از کسانی که راه‌حل های خود را به اشتراک گذاشته‌اند صحبت می‌کنیم … ادامه مطلب »

چرا همه‌ی برندهای بزرگ یک شرکت رسانه‌ ای برای خود ایجاد می‌کنند؟

چرا همه‌ی برندهای بزرگ یک شرکت رسانه‌ ای برای خود ایجاد می‌کنند؟

به عنوان یک مصرف‌کننده روزانه با تبلیغات و پیام‌های بازاریابی بسیاری مواجه می‌شویم که قصد جلب توجه ما را دارند. اما مغز ما محدود است و تنها می‌تواند مقدار کمی از محتوا را مصرف کند، به همین جهت برای برندها بسیار دشوار است که فقط با یک پیام به مخاطبان هدف خود برسند. اخیرا برندها به طور جدی شروع به ایجاد تغییرات سازمانی کرده‌اند تا با بازار منطبق شوند و این بدین معناست که آن‌ها برای موفقیت نیازمند بالابردن تعاملات با مصرف‌کنندگان فراتر از بازاریابی محتوا هستند. آن‌ها برای برقراری ارتباط موثر با مصرف‌کنندگان در اینترنت، سعی دارند … ادامه مطلب »