خانه » 2015 » نوامبر

بایگانی ماهانه: نوامبر 2015

استراتژی و تولید محتوا / ویژگی های یک محتوای خوب

استراتژی و تولید محتوا / ویژگی های یک محتوای خوب

محتوا  یعنی هر چیزی که اطلاعات معناداری به کاربران ارائه می کنه. همه وب سایت ها محتوا دارند. هر روز شرکت های بیشتری دارن متوجه می شن که به تعامل با کاربر نیاز دارن و تولید محتوای مناسب یکی از مهمترین راه حل هاست. این نیاز هر روز بیشتر هم می شه. ادامه مطلب »

آیا من استراتژیست محتوا هستم؟

آيا من استراتژيست محتوا هستم؟

مارک بیکر : من از طرفداران فناوری‌های نوظهور هستم، و به طور کلی با اصطلاحات نوظهورشان نیز راحت کنار می‌آیم، اما وقتی پای عناوین شغلی وسط می‌آید بیشتر نگاهم این است که اگر اسمش در مرجع مشاغل نیامده باشد، پس شغل واقعی نیست. من بارها در جاهای مختلف تلاش برای جایگزینی عنوان «نویسنده فنی» با چیز دیگری را محکوم کرده‌ام، و اصرار دارم که تا زمانی که نام این شغل در آگهی‌های شغلی اینگونه می‌آید، نامش همین است. ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا و سئو سایت / درباره متخصصان محتوا

13310318_l

زمانی که شبکه‎های وب آغاز به کار نمودند، توسعه دهندگان وب سایت نیز روی کار آمدند. با ازدیاد تعداد وب سایتها، کار توسعه وب سایت نیز با دشواری بیشتری مواجهه شد. زیرا رقابت میان وب سایت برای حفظ موقعیت و افزایش رتبه زیاد شد. توسعه دهندگان وب سایت به شکل تخصصی در زمینه طراحی گرافیک، طراحی چند رسانه ای، نگارش حرفه ای و اسناد‎ می‎پردازند. آنها‎ می‎توانند با استفاده از زبانهای اسکریپت و برنامه نویسی، وب سایت را توسعه دهند. ادامه مطلب »

۱۰ شخصیت خلاقی که برای ایجاد یک تیم تولید محتوا نیاز دارید

content_20

تولید محتوا، بالاخص در تیمی که بازاریابی محتوا را به تازگی آغاز کرده است، تلاشی است که نیاز به همکاری همه‌ی اعضای تیم دارد. داشتن تیمی رویایی که می‌تواند ویدئو و محتوای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها تولید کند و علاوه بر این‌ها استراتژی، کمپین‌ و چشم‌انداز بلند مدت و خلاقانه داشته باشد جز اولویت‌های اولیه‌ی واحد‌های بازاریابی در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا و سئو / تولید محتوا ایستگاه جدید قطار توسعه

استراتژی محتوا / عصر محتوا ایستگاهی جدید برای قطار توسعه

گوگل و گوگلی‌ها درست فهمیده بودند که تمام تلاششان را معطوف «مهارت جستجو» کردند چرا که خوب می دانستند که این مهارت، به سادگی راه توسعه اقتصادی خود را نیز، هموار خواهد کرد. گوگل آمد. تمام انبارهای بزرگ اطلاعاتی جهان را جستجو کرد. آنها را در صفحات متعدد فهرست کرد و پیش روی ما نهاد. تا مدتی، عادتمان بود که پس از جستجوی یک عبارت، همه‌ گزینه‌های صفحه اول را بخوانیم. بعد صفحه دوم. بعد صفحه‌های بعد. اما این روزها کاربر اینترنت… ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا / سرآشپز محتوا برای وب سایت

بازاریابی محتوا / سرآشپز محتوا برای وب سایت

وب سایت هایی که معمولا به آنها سر میزنید را در ذهن خود مرور کنید، چرا به آنها سر می زنید؟ اگردلیل شما چیزی شبیه این است که فلان وب سایت اطلاعاتی درباره جدیدترین های فناوری اطلاعات در اختیارتان قرار میدهد، سوال دیگری از شما می پرسم، وب سایت دیگری نیست که چنین اطلاعاتی را ارائه کند؟ پس چرا آن وب سایت خاص را برای در جریان بودن انتخاب کرده اید؟ جواب می تواند این باشد که … ادامه مطلب »

استراتژی محتوا و صفحات نمایش – قسمت سوم : همراه مخاطب باشید

استراتژی محتوا و صفحات نمایش – قسمت سوم : همراه مخاطب باشید

در قسمت اول به بیان اهمیت سایز نمایشگر در استراتژی محتوا پرداختیم و در قسمت دوم رفتار مشتری در استفاده از وسایل مختلف برای مصرف محتوا را بررسی کردیم. در این بخش که قسمت پایانی است به تبلت و رابطه نرخ تبدیل و نمایشگرهای مختلف میپردازیم. ادامه مطلب »