خانه » 2016 » ژانویه

بایگانی ماهانه: ژانویه 2016

رویکردهای بیل گیتس برای موفقیت از زبان خود او

رویکردهای بیل گیتس برای موفقیت از زبان خود او

اگر شما به دنبال الگویی برای موفقیت در زندگی می‌گردید، چه کسی بهتر از بیل گیتس؟ شرکتی که او تاسیس کرد یک صنعت جدید و کامل را به وجود آورد. او با دارایی تقریبا ۸۰ میلیارد دلار، ثروتمندترین مرد جهان است. فعالیت‌های بشردوستانه‌اش به همه جا می‌رسد و دنیا را به مکان بهتری تبدیل می‌کند. البته که به رویایش هم دست یافت: یک کامپیوتر دسکتاپ روی همه‌ی میزها. اما چه خصلت‌هایی به موفقیت گیتس کمک کرد؟ در ادامه‌ این ایمیل می‌توانید با تعدادی از مهم‌ترین عادت‌ها و رویکردهای بیل گیتس که به موفقیت‌اش کمک کردند، آشنا شوید. ادامه مطلب »

جداسازی محتوا یعنی چه و به چه دردی می خورد؟

جداسازی محتوا یعنی چه؟ چطور یک متن بلند را به متن کوتاه و خواندنی تبدیل کنیم

جداسازی محتوا به معنای تبدیل کردن یک متن یا هر نوع محتوای قابل  بخش پذیر دیگر به چندین بخش کوچک‌تر و  ارائه هر بخش به صورت مجزا و جداگانه است. ذهن  کاربران اینترنتی هر روز دارد به جداسازی محتوا بیشتر عادت می‌کند چون ما دیگر آن آدم‌های قبلی نیستیم که حوصله داشته باشیم یک متن طولانی را بخوانیم. حتی زیادند آدمهایی که خواندن سه پاراگراف متن هم برایشان خسته کننده و کسالت آور است. نمونه موفق جداسازی محتوا، توییتر است که با محوریت پیام‌های کوتاه ۱۴۰ کاراکتری بوجود آمده  که در آن به جای متن بلند چند خط کوتاه توئیت ... ادامه مطلب »

۴ هکِ روانی برای تولید یک محتوای فوق العاده

تولید یک محتوای فوق العاده

اگر به دنبال بالابردن اثرگذاری محتوای خودتان هستید، بد نیست درباره‌ی روانشناسی رفتاری چیزهایی بدانید. ‌ چهار تکنیکی که  برای بهتر کردن ارتباطات بین برند و مشتری طراحی شده‌اند، به طوری که ضمیرناخودآگاه افراد را مورد هدف قرار می‌دهند تا موانعی که فروش و بازاریابی شما را محدود می‌کنند از بین بروند. ادامه مطلب »

چطور از متاتگ توصیفی برای بهینه سازی نتایج جستجو استفاده کنیم؟

کاربرد متاتگ توصیفی برای بهینه سازی نتایج جستجو و سئو برای نتایج سرچ موتورهای جستجوگر

تا به حال این مسئله فکر کرده اید که وقتی عبارتی را در گوگل سرچ می کنید ، این موتور جستجوگر چطور بدنبال محتوای موردنظر شما می گردد؟ من در این مقاله سعی می کنم به زبان ساده نحوه این جستجو را برایتان شرح دهم و همینطور بنویسم که چطور می توانید با استفاده از تولید محتوا از متاتگ های توصیفی یا همان بخش description سایت خود بهترین استفاده را ببرید تا در نتایج جستجو به سهولت در دید کاربران قرار گیرید. ادامه مطلب »

مزایای غیر قابل چشم پوشی طراحی سایت

مزايای غير قابل چشم پوشی طراحی سايت

چرا باید سایت طراحی کنیم در حالی که مشتریان خود را داریمو از فروش خود راضی هستیم؟ برند خودمان را هم ایجاد کرده ایم همه ما را می شناسند پس چرا باید برای داشتن یک سایت و نگهداری آن باید هزینه کنم؟ حالا من یک سوال از شما می پرسم؛ آیا اوضاع همیشه به همین شکل می ماند یا شرایط اقتصادی غیرقابل پیش بینی شما را مجبور می کند برای ماندن در بازار سر از لاک خود بیرون بیاورید؟ مطمئن هستید که یک رقیب درست و حسابی در همسایگی شما لانه نخواهد کرد و مشتریان شما را به سمت خود ... ادامه مطلب »

ویژگی های یک سایت حرفه ای چیست؟

ویژگی های یک سایت حرفه ای چیست؟

سایت های زیادی با شکل و شمایل  مختلف در فضای مجازی وجود دارد اما آیا همه آنها سایت های حرفه ای هستند؟ آیا یک سایت شلوغ پلوغ و با هر سر و شکلی را می توان یک سایت حرفه ای نامید؟ برای فهمیدن جواب این سوالات، در ادامه این مطلب چند ویژگی اساسی یک سایت حرفه ای را با هم مرور می کنیم. ادامه مطلب »

۴ برندی که ماهرانه از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند

Workplace, Man working on the laptop

برخی از کسب‌وکارها توانسته‌اند تنها با بازاریابی محتوایی وضعیت فوق‌العاده‌ای در جهان کسب‌وکار بدست آورده‌اند. این کسب‌وکارها اساسا تعریف خوبی از بازاریابی محتوا ، رویکردهای آن و پاسخ‌هایی که مردم خواهند داد، ارائه می‌کنند. ولی چه چیزی است که باعث می‌شود این کسب‌وکارها رشد کنند؟ ادامه مطلب »