خانه » 2016 » آوریل

بایگانی ماهانه: آوریل 2016

سه قدم اساسی برای کمک به شما در بازاریابی محتوا

سه قدم اساسی برای کمک به شما در بازاریابی محتوا را به کمک داستان "جان" برای شما تعریف خواهیم کرد

بازاریابی محتوا  چیزیست که شما کمترین توقع را از آن دارید ! یک داستان جالب درباره  فردی به نام ” جان ” برایتان تعریف می کنم .”جان ” نمونه ی خوبی از آن تیپ آدمهایی است که من هر روز به آنها کمک می کنم . او یک شخصیت افسانه ای دارد ، در واقع اگر با دقت به داستان نگاه کنید، به روشهای مختلفی می توانید با او ارتباط برقرار کنید . “جان” یک برنامه نویس بود که برای یک شرکت بزرگ برنامه نویسی می کرد .او از روی اجبار این شغل را انتخاب کرده بود ولی هیچوقت خودش ... ادامه مطلب »

سئو SEO / تفاوتهای سیگنالهای مستقیم و غیر مستقیم

سئو SEO / تفاوتهای سیگنالهای مستقیم و غیر مستقیم

رتبه بندی سئو فقط یک هدف اصلی دارد که آن هم بدست آوردن رتبه ی بالاتر در جستجو است. اگرچه  شناساندن برند و منافع مشتری، جزئی از مزایای بازاریابی محتوا و استراتژی های جانبی دیگرست ، اما به صورت دقیق تر باید گفت که رتبه بندی اولویت اول را دارد . پس جای تعجب نیست که راهکارهای جدید، طوری ارتقا یافته اند که بتوانند از آنچه ما به عنوان سیگنالهای رتبه بندی می شناسیم، بهره ببرند. عملکرد این سیگنالها به این شکل است که یک پیام به الگوریتم های ارزیابی کننده ی گوگل می فرستند تا سایت شما بتواند رتبه ... ادامه مطلب »

چطور محتوای بهینه برای جستجوگرها تولید میشود؟

Workplace, Man working on the laptop

تولید محتوا جایگزین خوبی برای تکنیکهای منسوخ شده SEO است. در گذشته برای قرار گرفتن در اولین صفحات نتایج جستجو بسیاری تکنیکهای سئو بکار گرفته می شد که حالا دیگر کاربرد خودشان را از دست داده اند و یا مثل گذشته دیگر آنقدرها موثر نیستند. مثلا در گذشته داشتن بک‌لینک‌های زیاد بسیار موثر بود اما امروزه از نظر موتورهای جستجو، تولید محتوای غنی‌تر بهتر از داشتن بک‌لینک‌های بیشتر است. ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا چیست و چطور انجام می شود؟

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟ تولید محتوا و حتی بهینه سازی محتوایی که از قبل روی وب سایت خود  تولید کرده اید، پتانسیل با ارزشی برای جذب مشتری هایی دارد که در آینده و از طریق جستجو در گوگل و یاهو و غیره به دنبال پیداکردن بهترین محصولات و خدمات هستند و اصلا فراموش نکنید که این مشتریان در تمام کشورهای توسعه یافته و حتی جهان سوم بشدت در حال افزایش اند.  برندینگ محصولات و خدمات شما نیز از طریق همان محتوایی که در وب سایت شما قرار دارد تقویت خواهد شد. بنابراین فرآیند تولید محتوا و بهینه کردن آن که باعث ... ادامه مطلب »

روشهای جایگزین برای تکنیکهای منسوخ شده SEO را بشناسید

روشهای جایگزین برای تکنیکهای منسوخ شده SEO را بشناسید

رتبه بندی سایتها  در لیست نتایج جستجو که از طرف گوگل انجام شده است تنها یک هدف دارد و آن ارایه محتوا مناسب تر به کاربران  گوگل است. در ادامه ۷ روشی که کارشناسان سئو برای کسب رتبه بهتر وب‌سایت‌ها انجام می دادند و با تحولات جدید در گوگل دیگر چندان موثر نیستند و راههای جایگزین آن آشنا شوید. ادامه مطلب »