خانه » 2016 » ژوئن

بایگانی ماهانه: ژوئن 2016

سه قدم اساسی برای کمک به شما در بازاریابی محتوا

سه قدم اساسی برای کمک به شما در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیزیست که شما کمترین توقع را از آن دارید ! یک داستان جالب درباره  فردی به نام ” جان ” برایتان تعریف می کنم. “جان ” نمونه ی خوبی از آن تیپ آدمهایی است که من هر روز به آنها کمک می کنم . او یک شخصیت افسانه ای دارد ، در واقع اگر با دقت به داستان نگاه کنید، به روشهای مختلفی می توانید با او ارتباط برقرار کنید. ادامه مطلب »

۱۰ اشتباه رایج بازاریابی محتوایی

10 اشتباه بازاریابی محتوایی

هر تولید کننده محتوا مطمئنا می‌داند که ممکن است در طول فرآیند استراتژی تا انتشار محتوا اشتباهات زیادی مرتکب شود، زیرا راه‌های بسیاری برای ضربه زدن به محتوای تولید شده وجود دارد. از اشتباهات فنی گرفته تا اشتباهات فاحش اجتماعی که تولید کنندگان محتوا همواره در تلاش هستند تا از این اشتباهات جلوگیری کنند. هر کسی که در زمینه‌ی تولید محتوا فعال باشد مطمئنا در طی فعالیت خود تجارب مختلفی به دست می‌آورد. در ادامه این مطلب ۱۰ اشتباه بازاریابی محتوایی که هر تولید کننده محتوا ممکن است مرتکب آن شود را از زبان نیل پاتل می‌خوانیم. ادامه مطلب »

لورئال چگونه با تولید محتوا بازاریابی لوازم آرایشی را متحول کرد؟

لورئال چگونه با تولید محتوا بازاریابی لوازم آرایشی را متحول کرد؟

لورئال بزرگ‌ترین شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در سراسر جهان است که در سال ۱۹۰۹ توسط شیمی‌دان فرانسوی به نام اوژن شولر در شهر پاریس تاسیس شده است. دو سال قبل از این تاریخ، شولر موفق به تولید اولین رنگ موی شیمیایی در جهان شد و سال بعد نیز شرکتی را تحت عنوان شرکت رنگ موی بی‌ضرر راه‌اندازی نمود. بعد ها نام این شرکت به لورئال تغییر پیدا کرد. مطلبی که می خوانید در مورد استراتژی هایی است که این شرکت برای بازاریابی لوازم آرایشی خود به کار برده است. ادامه مطلب »