خانه » 2017 » سپتامبر

بایگانی ماهانه: سپتامبر 2017

آیا با مفهوم گوگل آنالیتیک آشنا هستید؟

  گوگل آنالیتیک ابزاری رایگان توسط گوگل برای تجزیه وتحلیل وب سایتتان طراحی شده است . پیگیری وگزارش دادن ترافیک وب سایتها را بررسی خواهد کرد . این ابزار بهترین و مهمترین وب سایتهای موجود در اینترنت را مورد بررسی قرار می دهد. کاربردهای گوگل آنالیتیک عبارتند از: شناسایی نمودن بازدید کننده های وب سایتتان اطلاعاتی همچون رده سنی، جنسیت، علایق بازدید کننده های وب سایت را نشان می دهد. از چه طریقی بازدید کننده ها به وب سایت شما هدایت شده اند. ایمیل تبلیغاتی، مقالات منتشر شده، سایت های تبلیغاتی… کدام و کدام از این گروهها بیشتر توانایی معرفی ... ادامه مطلب »

بازاریابی محتوا چیست؟

مارکتینگ به شکل سنتی روز به روز تاثیرات خود را ازدست می دهد. به گونه ای که بازاریاب ها به فکر جدیدی برای معرفی محصولات افتادند. به همین منظور استراتژیک خلق و توزیع محتوای منسجم برای جذب و حفظ نمودن مخاطبین پا به عرصه ی میدان گذاشت. با این روش، ارائه ی مستقیم محصولات و سرویس ها به مشتری جای خود را به تولید محتوای سودمند متناسب با نقطه نظر فروشنده ها و مشتریان داده است. امروزه، برندهای معروف دنیا همچون سیسکو، مایکروسافت، فروشگاه ها و مشاغل دیگراز این شیوه برای معرفی کالاها استفاده می کنند. سه دلیل اصلی برای ... ادامه مطلب »